mandag 14. mars 2011

Sommar på Norges glass



De fleste i blogglandia e vel enige om at Norges glass
kan brukast te stort sett alt.


So mens våren lar venta på seg,
har eg samla sommar skatta på eit Norges glass.


Når eg lengte etter varmare daga,
solstråla på mitt kinn,
kan eg sjå på glasset og drøyma meg vekk.


Drøyma om gode og avslappande familiedagaKypros.
For om 9 veker tar me oss ein "time out" og forlet Norge.
To fine og gode veke på Kypros :)
Me glede oss- MASSE!!

Ønske alle saman ei toppers veka!!




Klemma frå Christine




6 kommentarer:

Bustenellik sa...

Ja hva de Norgesglassene ikke kan brukes til :-) Så deilig med Sydentur - vel fortjent :-)
Ha en fin uke! Klem

Siv Toril sa...

Så kjekt at dere skal til Kypros da!! Er veldig godt med slike time out`er:) Ønsker deg en fin uke også! Klemmer

Junk De Lux sa...

Hei Christine:)
Åhhh så deilig med litt sommer hos deg...er heldigvis ikke så alt for lenge til;)
Tusen takk for besøk av deg i dag...setter veldig pris på besøket:)

Heldige deg som skal til sydligere strøk...det kunne jeg også tenkt meg! God tur!!!

Klem,Hanne

Nostalgia sa...

Så deilig å ha noe sånn å se frem til :-)

Ja sommerminner skal man ta vare på, både minner og de håndfaste på Norgesglass :-)

Ønsker deg en fiin uke !
Klem, Nostalgia

liven sa...

Koselig med sommerminner på norgesglass!!
Deilig å ha en fin sydentur å se frem til.....det pleier vi å ha også!
Men i år har vi ikke bestemt oss for noe....tar det litt som det kommer...ser været ann :o)

ha en fin ny uke :o)

Magdalena sa...

så koselig med disse fine skjellene.. alltid koz å plukke med fra turer!
gratulerer med tur i vente, det blir spennende og utrolig koselig for dere!
vi er da midt mellom bryllup og konfirmasjon, har slike høydepunket i vente vi nå, blir franskike/provence i august/september...

nydelig skjenken din...

magny

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails