mandag 20. juni 2011

Emmalje



Eg er so glad i gamle ting laga av emmalje.
Såpeskåler, skåler, boller, bøtter-you name it.
I ein krok på kjøkkenet vårt...


...står no denne utruleg flotte bøtta.
Den blei mi på sommar markedet med Løe damene.
Den har fått nokre skår i emmaljen og litt rust i botn.
Men dette er jo berre sjarmerande :)


Dette flotte hekla teppet blei mitt og.
Flott i ein stol, eller som sengeteppet på ei gjesteseng.


Kjøpte også eit par fine håndlaga ting av sjølvaste prinsessa.
Ho kreerer dei flottaste ting,
og er ein kløppar på symaskina!


Ei flott pynta bok,
og ein "sove engel" ;)


I tre dagar no er det berre eldstemann og meg heima.
Me ska kosa oss og nyta ettermiddag og kveld.
I dag har eg vore med han og klassen på fjelltur.
I ettermiddag er det fotballkamp.


Ønske alle ein fortryllande fin mandagskveld!!


Klemma frå Christine



5 kommentarer:

Bustenellik sa...

Ooooo! Emalje er flott, og bøtta var nydelig, Christine! Og det var alt det andre også, høres ut som et flott marked :-) Ha en fin uke!

eba sa...

Så flotte kupp du har gjort! Såg veldig kjekk ut den marknaden du var på :) Der kunne eg også plukka med meg mykje, trur eg :)
Ei god veke, og fin sommer til dokke alle!

Erna & co.

liven sa...

En koselig emaljebøtte du har funnet deg.Jeg har en gammel lysgul med grønn kant som jeg bruker i hagen :o)
Tenker det var kjekt å besøke markedet...og Elin er jo så flink :o)
Til opplysning Christine har jeg lagt ut et par nye (gamle) saker i
emalje i bruktbloggen min...og det ligger et par ting i eldre innlegg også !
Det er fullt hos meg skjønner du :o)
Ha en fin kveld....og kos deg :o)

Siv Toril sa...

Sinkbøtten var sjarmerende:) Er også veldig btatt av emalje... Og den soveengelen var bare helt nyyyydelig! Heldig du som fikk møte løedamene! Kos deg sammen med eldstemann:) Er kjekt og ha en og en helt for seg selv i blandt! Klem

Bluggi buggi blogg sa...

Ja emalje er fint. Koselig bøtte du hadde funnet deg og hekle teppet :)
Ha en fin dag
Trude :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails