torsdag 14. april 2011

Loppisfunn



Sist helg fekk eg med meg da lokale loppemarkedet.
Ska innrømma at eg va litt skeptisk..
Men syns eg fant nokre fine ting.


Fine fat og skål i herleg rosa farge.
Skåla er frå Villeroy & Boch, og kosta berre 10 kroner.
Da e sånn loppisprisane ska vera :)


Ser ut so eg har ein rosa periode...
(og eg so egentlig ikkje like rosa ein gong..)
For denne glasskåla som har ein fin dus rosa/korall farge,
måtte eg berre ha ;)
Fin te påskesnopen ;)


Denne "madonnaen" fekk eg og for ein tiar.


Te helga blir da nytt loppemarked besøk.
Alltid lika spennande og kjekt å gå på skattejakt :)

I morgon ettermiddag startar påskeferien i redet.
Satse på masse sol og flotte vårdaga :)


Ønske alle besøkande ein fin torsdagskveld!!




Klemma frå Christine 






6 kommentarer:

Rune Myhr sa...

Hei Christine!
Det er utruleg kor mange fine ting du finn. Du må jo ha eit gedigent hus å samle alle desse fine tinga i. Jeg synes det er kjekt å fylgje med på bloggen din, du er flink.
Rune

liven sa...

Koselige loppissaker Christine!!
Har faktisk ikke vært på et eneste loppis i vår...hmm....det ligner ikke meg!
Så kjekt å høre at du er litt tilbake i jobb...tenker det er godt :o)

ha en fin kveld

Siv Toril sa...

Hei! Synest det var et fint serviset du har funnet... Sniker seg inn litt rosa her også sånn innimellom... Kanskje det er noe med vår og sommer:) Sondre hadde storkost seg hos dere forrige dagen! Og det var utrolig stas at de hadde vært nede på den STORE fotbalbanen:) Klem

InstatreffNorge sa...

Heldige deg som fikk den nydelige madonnaen så billig! Hvorfor finner aldri jeg sånne ting... men heldigvis har loppissesongen nettopp begynt;)

Ønsker deg en flott kommende helg:)

Klem Lise

Nostalgia sa...

Søte ting :-) Jeg er også svak for disse rosa og hvite tingene.

Ønsker deg en fiiin påskeferie !
Stor klem, Nostalgia

Fru Andersen sa...

Kjekt med rosa;-) Igjen, veldig fine ting du har funnet! Tror du kunne tatt jobb som sånn personlig loppis-shopper for oss som ikke klarer å finne noe særlig;-) Jeg er ihvertfall inne i en helt elendig bruktmarked og loppis periode, men har nå ikke vært på så mange ennå, får trøste meg med det!

Vår klem!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails