søndag 19. februar 2012

Butikk Josefine



I går var eg så heldig å få vera med på opning av ein ny butikk.
Butikk Josefine opna dørene på Hanevik, Askøy.
Butikken har fokus på redesign og gjenbruk,
men ein kan også finna nye godbiter.



Retro og redesign..



Nostalgi og gjenbruk...



Den store og flotte butikken,
har og ein liten kafedel.



Flott stilleben



Denne butikken er absolutt verd eit besøk, 
og berre opplevast :)



Ynskjer alle ein fin fastelavenssøndag!
Her skal det bakast bollar med marsipankrem,
og vanleg krem :)



Klem frå Christine






5 kommentarer:

Lappeline ♥ sa...

Åh så inspirerende ....og jeg som hadde så lyst..... men her var det feiring av minste barnet som ble 18.
Men jeg skal snart ta turen....kanskje vi kunne treffes der en gang og drikke kaffe....hadde vært koselig....
Flott dame som tørr å satse ....

Ønsker deg en fin fastelavens

Klem til deg

Siv Toril sa...

Hei Christine:) Så gøy da!En koselig plass<3 Har veldig sansen for den type butikker...<3 Har akkurat oppdaget at de har en slik lignende butikk på Evanger... du kan lese om den i siste utgave av "Boligdrøm":) Klem klem

Magdalena sa...

tenker det var ein fin opplevelse... heldige deg...

fine bilder fra butikken, er på jakt etter et sett slike små settebord.
du det er så vanskelig å få bevege på bloggen din, enten skroller den fort eller så sitter den fast, flere ganger går eg ut av bloggenuten å ha fått kommentert. kanskje bare meg det gjelder, men dette er et problem eg kun møter hos deg. rart??!!
nydleig heklekunst herunder...
klem og fin ny veke!
magny

Hannes favoritter sa...

Hei!
Ser ut som en spennende butikk! Jeg er bare innom for å ønske deg en fin dag! Håper det går bra med deg! Jeg har jo ikke vært så veldig tilstede i bloggland i det siste, men nå er jeg tilbake. :)

Klem fra Hanne

Butikk Josefine sa...

Heisan..

Tusen takk for besøket, og for at du skriver så fint om butikken. Blir veldig rørt og glad av det!

Det var kjekt å hilse på deg:-)

stor klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails