torsdag 9. februar 2012

Vase



I redet er ulike vaser i bruk,
og i grunn kunne eg hatt fleire.
Men ikkje alle er like "på moten"..
Ein dag eg fekk ner ein kasse frå loftet,
dukka denne opp:


Først tenkte eg at den går rett i bosset!!
Men så tenkte eg på alle kreative sjeler i blogglandia,
og tenkte at eg sikkert kunne fiksa den litt.
Så etter to strøk med maling,
litt decoupage,
sløyfe og perler,
såg den slik ut:


No står den på salongbordet i stova.
Sinkfatet har fått litt ny pynt.
Lyshuset er kjøpt på Hjerterom for berre 59,-
Madonnaen er kjøpt den fine butikken Den Grønne Baljen.
Blei litt meir vårfølelse i stova med forandringa,
og den rosa hekleduken :)




Ønske alle ein vårleg torsdag!



Klem frå Christine



10 kommentarer:

sol sa...

Artig med vasen ! Jeg gjorde noe lignende en gang med noen blomstrepotter jeg likte godt, men som hadde fått skade. De fikk et ekstra liv i vinduet med tomater på :)

Mie fra Mies Mirakler sa...

Fy flate! Snakk om ekstrem forvandlig altså, den ble RÅfin!!! Flinke deg ♥ Så kjekt når man kan lage nytt og fint av det "skrotet" man har fra før :) *♥*

Bustenellik sa...

For en forvandling! Kanskje jeg må gå på jakt etter noen mindre pene vaser fra nittitallet? Den ble utrolig flott!
Ha en fin torsdag :D

Dronninghuset sa...

BLE VELDIG FIN DEN. BLANK UTENPÅ OGSÅ. LEKKER. VAKKERT MOTIV.
GRATULERER MED NY VASE.
KLEM TOVE

Magdalena sa...

nyydelig!! flink du er! linjene i vasen kom så godt frem, nydelig...
god helg :))

Tante Titti sa...

Wow... så lekker den ble da!!!!
Du er kjempe flink!! Er så morsomt å se hva andre bloggere får til og få noen ideer!!
KLÆMM!!

Fru Andersen sa...

Så fin vasen ble, og den der hadde jo slik perfekt vaseform som holder blomstene litt oppe på en måte;-) Lurt at du ikke kastet den!

Godt du likte pianoet mitt i hvitt, det var litt av en jobb så bra det var verdt det!

God kveld videre til deg! Klemmer:-)

InstatreffNorge sa...

For en stygg vase tenkte jeg først,
men så; for en FLOTT vase du har lagd:)
Herlighet den ble jo kjempeskjønn:)

Ønsker deg en super helg vennen:)


Klem Lise

Den Grønne Baljen sa...

Kjempefin.:dette kaller vi gjenbruk... vasen ble nydelig =))

god fredag =)

Kerstin

liven sa...

Snakk om flott gjenbruk !!!
Dette liker vi :)
koselige saker er det hos deg Christine :)
Du har hatt fine innlegg siden sist jeg var innom....enda litt travle dager på meg....nå skal jeg til min sønn å male dører :)
Blir ikke arbeidsledig jeg nei!

Ønsker deg en fin helg...og en koselig morsdag på søndag
Klem!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails