søndag 11. juli 2010

"Det er deilig å være norsk- i Danmark!"

Shallabaisen folkens!
Då e eg tilbake frå ein finfin ferie i Danmark.
Me har kost oss masse. Hatt godt selskap, flott ver, god mat, godteri, Legoland, lego, safari, bading, sandstrender, barnelatter, krabbe jakt, litt shopping, og ikkje minst: Loppemarked!!
Prisane på danske loppemarked e lavare enn her heima i Norge.
Da va med tungt hjerta eg måtte gå frå mange godbita..bilen va full nok frå før om ikkje konepone skulle drassa med seg både bord, bilder,hyller, kommoder, skrivebord og masse anna...men litt blei da jo likavel :) Gamle bokser so ska brukast te oppbevaring i hobbykroken min, litt stoff og eit kjempe søtt kaninpar!! (Fleire bilde kjem nok seinare)



Da e fortsatt to veke att av ferien. Men no e da tilbake te den harde
virkeligheten (og litt kvardag).
I måro ska eg ha min første kur med cellegift. Eg grue meg ikkje, men e veldig spent på korleis eg reagere på behandlinge. Vil jo so veldig vera blant de heldige so ikkje blir so dårlig..men detta kan ein jo ikkje velga sjøl..Og nett so ikkje detta e nok, so har eg klart å få isjas midt oppi alt..måtte på legavkten i går..so no vente eg på time te CT.
Men da e jo positive ting opp i alt detta og :) For neste veka håpe eg på time te ny protese, og te parykk prøving. Va hjå frisøren på haukeland og fekk ta ut 4 ulike, og valgte de i ein flott farge! So no e da berre te å venta i spenning på prøving og klipping :)


Ska komma tilbake med både bilder og fortelja korleis da går.

Håpe de alle har ein flott sommar, og håpe de har flott sommarver :)

Tuddeliiduuuu ;)

Klemmer frå Christine

11 kommentarer:

Magdalena sa...

en merkelig tid du går imøte, godt å ha god familie som støtter opp..!
Ble så glad da eg hørte dere skulle få feriere litt med ungene før kvardagen starter!
og loppis... ååhhh ddåååån, her var det mange godbiter...!
helt sant !-tungt å forlate en slik mulighet pga plassmangel..!
Lykketil imorgen! Vi tror dette går bra!
Takk for skjønn hilsen i døra, det Gledet sånn...
klem, så lenge...

Marte sa...

Masse lykke til med alt!!
Kjem til å tenke på deg!

Klem, Marte

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Kan tenke meg det var hardt å gå ifrå godbitane ja..eg hadde sikkert sutra litt;) Vi skal på bruktmarked i England om eitpar veker..vurderer å kun pakke med truser i kofferten;)
Masse lykke til med kur og alt. Tenker på deg!:)
Klem:)

Sylke Feldhusen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Hannes favoritter sa...

Godt å høre at dere har hatt en super ferie!

Masse lykke til med behandlingen!

Klem fra Hanne

Barbros lille verden sa...

Godt å høre at ferien har vært bra!
Tvi tvi med behandlingen - håper alt går bra!
Stor klem fra Barbro

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei snuppa ♥

Takk for koselige kommentarer inne hos mej!! Så hyggelig ♥
Koselig tur dere har hatt!!! Så kjekt å se bildet av dere sammen ♥ Herlig ♥ Så ut som været var helt topp og att dere kosa dere!!

Ønsker dej såååå mye lykke til kjære du!!! Håper virkelig att du ikke blir dårlig!!

Lykke til med alt , og ha en fin sommer videre vennen ♥

Mine tanker går til dej og dine :))

Klem :))




*

Bustenellik sa...

Så koselige feriebilder :-) Høres ut som turen har vært alle tiders, og en god oppladning til hva som kanskje kan bli en tøff sensommer. Tenker masse på deg, og håper at du kommer deg noenlunde OK gjennom cellegiftkurene. Det virker som du har rette innstilling til å takle dem :-) Dette går bra! Heier på deg!
Busteklem

Anonym sa...

Ser ut som ein super ferie og opplading til det du ska gjennom no. Fantastisk innstilling du har til alt. Tenker masse på deg og gutane dine, lykke til :)siv

Hos Jorunn sa...

Hei Christine! Hyggelig å lese at dere hadde en fin ferie i Danmark!! Jeg håper det går bra med deg etter den første cellegiftkuren og at du tåler den rimelig bra. Det blir sikkert til stor hjelp å få en protese som passer og så fint at du fikk ta ut 4 parykker, da har du litt å velge mellom. En veninne av meg i USA fikk samme diagnose som deg og en kveld hadde hun invitert alle veninnenne på et party hjemme hos seg, det var før håret ble borte. Hun fikk en av sine veninner til å barbere bort alt håret og etterpå overrasket de henne med barbere bort håret på seg selv også. Dette er mange år siden nå og det går veldig bra med henne. Tenker mye på deg Christine, fortsett med din herlige innstilling! Forsatt god sommer. Klem fra Jorunn

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei hei :))

Tenkte jeg måtte stikke innom og legge igjen en liten hilsen ♥

Jeg håper det går bra med dej....jeg titter på blogglisten min hver dag for å se om det er noe *liv* fra bloggen din...
Vi har bare regn...regn og atter regn!!! Men i morra er det meldt SOL ♥ Gleder mej ♥

Ha det riktig fint snille Christine ♥ Mine tanker går til dej og dine titt og ofte!!

Klemmer fra Hege ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails