torsdag 6. januar 2011

Nytt år...

nye muligheta, nye nyttårsforsett, nye ønske,
nye tanka, nye minne. Og ikkje minst: SALG!!
No e da ikkje alltid lika kjekt å kjøpa julepynt te 50%
når ein føle at jule e øve..
men kanskje ein kan fornya garderoben litt..
eller vera heldig og finna nokre interiør skatta,
som denne fine kassen:


Sjøl har eg har ingen nyttårsforsett detta året.
Eg har berre ønske.
Ønske om at detta ska bli eit bra år.
Vårt/ mitt år :)
Og med desse fine skattane so eg fekk av pappa i dag,
begynne jo året ganske bra-
når ein ser bortifrå slitenhet pga stråling kvar dag.. 


To slike fine krakka fekk eg.
Dei va kjøkkenkrakka då pappa va liten.


Og to slike gamle vindauge.
Dei har vore i kjellaren heima.
Ein gammal del av huset so va før me bygde om på huset i 1975/76.

Mange syns nok eg e rar so vil ha slike ting,
men eg syns de e fine, de har sjel og historie.

Til slutt vil eg avslutta med eit bilete av ein vakker liten familie.
Mi kjære svigerinne Ingunn, svoger Sigbjørn og verdens finaste (iallefall nesten)
dåpsbarn, Guro. Ho blei døypt 02. juledag.

Gratulera!



Klemmer frå Christine





4 kommentarer:

Unknown sa...

Hei på deg og et riktig GODT NYTT ÅR !
For noen flotte skatter du har fått;-D
Håper ikke at dagene er alfor tunge og at du snart er tilbake i bedre form;-D

Klem fra Grete

Ingunn sa...

Alle gode ønsker for 2011 til deg kjære christine! Og det var jammen ein vakker liten famile... :)

Hos Jorunn sa...

Hei Christine. Så mange fine gamle ting du har fått deg! Ja, dette året håper vil bringe gode ting for deg, det fortjener du virkelig. Det må være tøft å ha stråling hver dag, selv for en som er så postiv og sterk som du er. Alle gode ønsker for deg Christine! Klem fra Jorunn

Bustenellik sa...

Så godt å se et innlegg fra deg igjen :-) Jeg sender deg varme tanker hver gang jeg "ser deg" i bloggrullen min. Håper formen er bra, og at kreften forsvinner mer og mer. Flotte gjenstander du pynter opp hjemmet ditt med :-)
Go'klem fra meg

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails