torsdag 15. desember 2011

Etter min morfar..



Det er nok fleire enn meg som likar å gå på skattejakt.
Og då meiner eg ikkje gull og diamanter.
(Sjølv om det kan vera kjekt å ha..)
Det er mange av våre foreldre og besteforeldre som har skattar
i både skap og skuffer.


På Trondheimsturen min,
fant eg ein bruktbutikk eg falt heilt for!
"Etter min morfar".
Det var som å komma inn i eit "besteforelder hus!"
Roen, tingene, atmosfæren....
Nokre skattar blei med heim,
men eg kunne fått med meg mange fleire...


Som mange andre i blogglandia,
syns eg kvitt er fint.
Men eg kunne aldri hatt ein "kvit heim"..
Så hjå oss er det teak møblar.
Denne hylla her var derfor PERFEKT!
Gardinene blei og med i posen min.
Dei skal me ha i campingvogna,
som skal vera retro :)


Så dersom du bur i Trondheim,
eller ska på besøk til byen,
så ta turen til Bakklandet.
Her er det mange fine butikkar
og kafèar som absolutt er verdt eit besøk!!



Ønske alle ein fin torsdag :)



Klem frå Christine




3 kommentarer:

Neverluren hus og hjem sa...

Elsker sånne skattejakter etter gamle ting jeg :-)....og på Bakklandet er det jo så koselig da :-) Denne butikken skal jeg absolutt besøk neste gang jeg er i Trondheim :-)
Takk for tipset!

Ha en koselig adventskveld!
-Rita-

Lappeline ♥ sa...

Åh her så det ut til å være mye fint.
Kjempe fin butikk.

Så mye flott du hadde lagd til julemessen .....er så heldig å ha fått en fyrstikk eske som du har lagd.Nydelig fin


Ha en fin kveld
Klem til deg

liven sa...

Høres kjekt ut med en tur innom der ja :o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails