torsdag 25. oktober 2012

Ny sofa

 
 
Etter litt om og men
og forhandling med hanepane,
Kom den fine retro sofaen inn i redet.
Eg er strålande fornøgd!!
(Hanepane og, for konepone har som oftast rett ;))
 
 
 
 
Sofaen er kjøpt på ein ny butikk her i Arna.
Dette er ein butikk du blir glad av å vera i,
og her kan du finna både nytt, gamalt, redesign og retro.
 
 
 
 
Var å godt å få inn ein "fargeklatt".
Syns den passar saman med alt det gamle eg er så glad i.
Og Linda: Eg skal ta veldig godt vare på sofaen din :)
 
 
(Sjå bort i frå det mislykka tapet prosjekte mitt..Det skal snart ner!!!)
 
 
No ska eg nyta ein kopp varm og god te
medan eg ser ut på vinterens første snøfall..
Til helga reiser eg til langt varmare strøk,
men dette kjem det eit eige innlegg om ;)
 
 
 
 
Tuddelidu!!
 
 
 
KLem frå Christine
 
 
 


6 kommentarer:

Anonym sa...

Ojojoj, jeg ser jo det Christine, at sofaen er komt "hjem" og da blir tomrommet i butikkhjerte mitt mindre, og gleder seg over sofaens nye nydelig hjem . :O)
Kos deg i dette skiftende været vi har og gled deg til tur mot et, håper jeg for din del, litt mer stabilt fint vær :O)
Klem fra Linda. :O)

Lappeline ♥ sa...

Åh så flott den ble.......knall fin og et godt hjem er den nok kommet til. Og blir nok godt tatt vare på.
Ønsker deg en flott tur.
Klem til deg

Marianne Dragon Waagan sa...

Så flott sofa og stol, virkelig retro og en herlig fargeklatt. Tar seg veldig godt ut på stua di:)
God tur til varmere strøk:)

Ønsker deg en fin torsdagskveld:)
Klem fra Marianne

sol sa...

Så fint det ble med den sofaen. Lekkert med fargen mot det gyldne i skapet til vanstre for stolen og fargene i pleddet !! Kjekt hanepane også ble fornøyd ;)

Fru Andersen sa...

Skjønn den sofaen var! Herlig form på slike gamle sofaer synes jeg:-)

God tur til varmere strøk, kooooose deg!

liven sa...

Slitan! Tenker du er godt fornøyd :)
God tur til varmen....heldiggrisene :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails