onsdag 2. juni 2010

Award :)

JIPPI!!!
 Eg e sooo heldig :)
Eg har fått ein kjempe finfin award :)
 Den har eg fått av Hege med den kjempe flotte bloggen Hege`s Cute N Cool. Den MÅÅÅ eg besøka kvar dag, og eg blir alltid i godt humør etter eit lite besøk :) Endå kosligare e da når Hege legg att kommentara hjå meg. Da e eit einaste stort smil og tuddeliduuu ;)  1000 1000 hjartans takk Hege. Den set eg KJEMPE STOOOOR pris på!!


I dag har regnveret inntatt Bergen- igjen...eg har fremdeles eldste fuglungen heima pga streik. Da e ikkje so ideelt akkurat no, men han klare seg jo litt sjøl. So i dag har han vel fått sin dose av Nintendo, Wii og film...eg va rastlaus og kjeda meg litt, so for ikkje å gå heilt på veggen, fant eg fram symaskina.
Detta blei resultate:


Ei passe stor veska. E egentlig stoff te kjøkkengardine, men da gjer vel ingenting.. :)

Håpe de alle har hatt ein flott dag, og ønske deko ei fortsatt flott veka. Snart helg att no:)

No ska eg eta min siste sjokolade, og i måro må eg senda hanepane ut for å fylla på lageret att. E ikkje berre berre å vera gift med ei so e sjokoholiker ;)

Tuddelidu :)

Klemmer frå Christine




12 kommentarer:

Nostalgia sa...

Grattis med velfortjent award :-) Vesken var nydelig, skulle ønske jeg var så god venn med min symaskin, hi-hi ;-)

jeg selger ikke vinduer, men du kan få et om du vil :-) Bare ta kontakt på synh68@hotmail.com

Klem, Synnøve

Fru Andersen sa...

Gratulerer med FORTJENT award! Kjempefin veske, den så super praktisk og grei ut, akkurat passe stor. Morsomt da, om det blir litt kortere kjøkkengardiner enn planlagt...hihi;-) Likte kombinasjonen av de to stoffene veldig godt!


Ha en fiiin kveld videre!

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Gratulerer med velfortjent Award!:))
Veska di vart kjempefin! Fekk lyst å sy ei slik sjølv. Takk for inspirasjon;)
Og du, å vere sjokoholiker er du ikkje aleine om;)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Bettum Villa sa...

Grattis med awarden! Den fortjener du :D
Og så fin vekse du har laget da.. Tror nok du også ar et talent for den syinga ja :)

Klem Madelén

Randi sa...

Grattis! Veldig passende at nettopp du fikk denne awarden, fru Positiv:)
Så fin veske du har laget, blir grønn av misunnelse når jeg ser hva andre får til når de trakterer symaskinen. Jeg har ikke engang noe maskin, jeg...
Ha en fortsatt fin kveld!
Klemmer:)

Unknown sa...

Hei hei, så gøy at du blir med på min give-away:) Og gratulerer med award, sp koselig:)

God natt!

Klem line

Anonym sa...

Du e blitt ein kløpper på symaskina Christine!!
Det er såå kjekt å sjå da du skriv, må innom ofte og lesa og sjå. Godt at da går fint.får håpa sola tittar fram att så du får kosa deg
ute på hagebenken. Ha det godt så lenge.

MAMSEN.

Bustenellik sa...

Gratulerer med award!
Så flott veske du har sydd - flinking :-)
Huff, her spises det også altfor mye sjokolade - ingen god ting, men det er jo så altfor, altfor godt :-/

Busteklem

Anonym sa...

Gratulerer med nydelig award.
Flott veske du har sydd, så flink du er.
Så kjekt at du vil være med på Give Away hos meg, har notert deg for lodd nr. 55 og 56. Lykke til.
Ønsker deg en fin dag.

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei ♥

Gud så flink og kjapp du er da når det gjelder symaskin!!!! Har ikke symaskin , men ønsker mej en etterhvert ♥ Vesken ble kjempeflott den , selv om det var kjøkkengardinstoff hehe..;))

Tusen takk for gode ord!!!! Blir så glad ♥ Og du er jo en go jente du da!!! Håper det står bra til etter forholda , og sjokolade må du nok få mere av i hus ja hehe..spiser du det hver dag?? Kjøper kansje sjokolade 2-3 ganger i året jeg hehe...liker bedre mat jeg hahaha...;))

Været er dårlig i dag...og jeg sliter med halsen min....pågodt noen mnd det nå....blir lixom ikke helt bra..
Men jeg har vasket gulv i dag og sheina og lager middag nå...Bali kyllinggryte med ris ♥ Det skal bli godt!!!
Ellers har jeg laget til bloggen til Karins Blogghjørnet i dag...ho ville ha bloggen sin bredere :)) Morro ♥

Ønsker dej en herlig dag Christine ♥

Klem :)))

Monica sa...

Hei på deg.
Titter bare innom for å ønske dere en riktig god helg.

Hannes favoritter sa...

Så utrolig fint!

Håper du har det bra, og har ei fin helg!

Klem fra Hanne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails