fredag 11. juni 2010

Gamle kjolar og premie

So va da helg att, og da e godt :)
Idag har da regna her, og ka e ikkje bedre då enn å vera inne og stulla litt.
Forrige helg va me hjå mamma og pappa ein tur. Og dei so følge med på bloggen min, veit at eg har hatt nokre flotte skattejakter der. Denne turen blei ikkje noko unntak ;) Eg skulle rydda i nokre kassa på loftet, og kom øve nokre fine kjolar, og ein søt gammal liten vase.


Mamma hadde kjolen når ho va lita. Bestemor som har sydd den, og ho hadde kjole i samme stoff. For flott te å gøyma vekk syns eg, so den får henga i gangen saman med ein blondekjole frå Fretex.


Den lille søte underkjolen fant eg og på loftet. Den brukte eg når eg va liten.
Den gamle vasen har fått plass attmed andre gamle ting og tang :)
Mugga fant eg på Fretex for ei stund sidan.

Eg har vore so heldig å fått pakke i posten! JIPPI!! Eg va so heldig at Jorunn, med den herlige og inspirerande bloggen Villa Klaraberg, ville gje meg ein trøstepremie i sin give away.
Premien va berre heilt utrulig skjøn!! 1000 1000 takk Jorunn! :)


Den søte lille underkjolen har fått plass attmed da fine pynte håndkle på kjøkkenet.
Håndkle e frå Australia- 1930. Eg e berre sooo heldig so får so masse fint, og so har so mange skatta. Bør vel nesten auka innboforsikringe vår.... ;) 


Då vil eg ønska deko alle ei kjempe flott helg, og takkar, bukkar og neier for alle flotte følgera, og for flotte og oppmuntrande kommentara. 1000 1000 takk :)

Klemmer frå Christine










5 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Det er så moro med sånne skattejakter!:) Kjolen og underkjolen var jo superskjønne!:) Alt det andre og;) Trur eg må ta meg ein tur til Pappa skrotnisse igjen snart:) Han kaster aldri noko, så ein finn litt av kvart i det huset:)
Ha ei nydeleg helg!
Klem:)

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei ♥

Takk for hilsen Christine du skjønne snille jenta :))) Så flotte kjoler og bilder du viser da!!! Jeg så skiltet hang der såååå fint ♥ Liker fryktelig godt slike kjoler jeg oxså , dem er så skjønne...minner mej litt om "før i gamle dager" kjoler :))

Håper du har det bra kjære du , og jeg må ønske dej en herlig helg sammen med dine kjære ♥

Klem klem :)

Bustenellik sa...

Så mange vakre skatter, Christine :-) Den blå kjolen var jo bare helt skjønn :-)

Håper du og dine har en flott helg, tross dårlig vær :-)

Busteklem

Bettum Villa sa...

Du er jo så heldig som alltid finner så flotte skatter! Heldig du!

Har en liten utfordring til deg på bloggen min hvis du har lyst..?

Klem fra Madelén

Bustenellik sa...

Utfordring til deg inne hos meg hvis du vil :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails