onsdag 14. april 2010

Award og strålande dag!

I dag har da vore nok ein strålande og solfull vårdag i Arna. Eg har hatt ein topp dag på jobb i lag med kollegaer og mange herlige småbarn. Og ikkje nok med da. Når eg kom heim og hadde fortært ein deillig kronis på terrassen, skulle eg sjekka diverse blogga. Og ka finn eg då? Jodå, ein koselig beskjed frå Fru Andersen . Ho har ein award til meg :) Jippi. So kjekt å bli huska på, og eg har jo ikkje vore i bloggeverden so lenge. Fru Andersen er ein blogg eg er innom kvar dag, og som eg blir glad av å lesa. Ta ein kikk du og.



Men da å få ein award, inneber også forpliktelsa. Med denne awarden e da følgande:

1. Kopier awarden til bloggen din
2. Linke til den du fekk den av
3. Fortell sju interessante ting om deg sjølv
4. Send awarden vidare til sju andre bloggara

No syns ikkje eg at eg e so veldig interessant, men eg kan fortelje sju ting om meg sjølv:

1. Etter 11 år i Trondheim, er eg ein liten skap trønder.
2. Første gang eg kjørte påhengsmotor aleine, rygga eg i fullfart i kaien og mista propellen.
3. Eg er kjempe glad i sushi.
4. Har lyst på fleire barn (ei jenta hadde jo vore kjekt..).
5. Eg like ikkje at da e for rotete og at da ligg for masse saker og ting å sleng (ikkje alltid lett med tre små gutta..).
6. Eg er altfor god venn med kaker og søtsaker.
7. Eg har gått i terapi på grunn av angst for å kjøra bil.

Detta va litt om meg. No ønske eg å senda den vidare til: Vivi, Magny`s lille krinkelkrok, prinsesse Elin, Bettum villa, Martilie, Fryd og forandring og Lisbeth sin lille verden. Detta er blogger eg følgjer stortsett kvar dag, og som gjer meg inspirasjon og glede :)

No ska eg ut att å nyta ettermidagssole, barnelatteren frå trampoliner og skrål frå fotballbanen :) Ønsker alle ein fin og glad ettermiddag :)



 


Klem frå Christine





7 kommentarer:

Vivi sa...

Hei og takk for koseleg kommentar og ikkje minst for Awarden! Veldig overraskande:-) No må eg setja meg i tenkjeboksen litt!!! Ha ein finfin kveld! Klem frå meg

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei ♥

Her var det trivelig da :))) Gratulerer med flott Award ♥ Vel fortjent , flott blogg med mange forskjellige innspel her da!

Heldig og vunne premie oxså du da , det har jeg oxså veldig lyst til en gang , får bare håpe håpe hehe ♥

Så kjempekoselig att du vil delta på min give away og følge mej videre :) Takk for gode ord ♥ Utrolig hyggelig ♥

Legger dej til på listen , så finner andre veien til dej oxså ♥

Ønsker dej en herlig uke videre Christine :))

Hopp og Sprett fra mej :))

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Gratulerer med velfortjent Award! Alltid kosleg å kikke innom deg:)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

fryd&forandring sa...

Hei og gratulerer med award, og tusen takk for at du vil gi den videre til meg!! -det setter jeg stor pris på!
Ha en fin kveld!

Randi sa...

Herlig vårvær vi har nå, ja:) Utrolig hva været har å si for dagsform og ikke minst humøret!

Gratulerer med awarden; mulig neste award ligger like rundt hjørnet. Tips; ta en kikk på bloggen min:)

Ha en flott kveld!
Klem:)

Martilie sa...

Gratulerer med Award! Vel fortjent! :)

Og tusener av takk for at du sendte videre til meg, det setter jeg virkelig stor pris på!
Ble sååå glad siden jeg slet litt i starten, men rett før påske løsnet det :)

Jeg må klargjøre til morgendagen, men til da må jeg tenke ut ting om meg selv og hvem jeg vil gi den videre til..

Gleder meg :)

Natta :)

Tove

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei ♥

Konsollbordet ha ej kjøpt på en møbelbutikk for 5oo kr hehe...det var sprekker på topp platen og bordet var i en slags grå farge før :)) Jeg fikk det da billig og dro hjem og pusset og sparklet og så malet jeg det eggehvit ♥ Ja det ble kjempefint ♥

Jeg var på shopping i går og da kom jeg over et som var veldig likt til en ok pris på Bohus :))) Det var hvitt og kostet så vidt over kr 1000 ,- og var 3 skuffer foran :))

Håper det kunne hjelpe dej litt på vei..

Ønsker dej en herlig dag ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails