tirsdag 27. april 2010

Fotball og engla

I dag hadde eldstemann sin første skikkelige fotballkamp. På kunstgras, i sol, masse publikum og stolte foreldre. Minuset va berre at dommaren ikkje dukka opp, so hanepane måtte dømma...Kasper hadde nok sett for seg at hanepane va på deira lag, men da går jo ikkje heilt..so når hanepane må dømm frispark mot sonen sin e da ikkje alltid lika lett. "Jammen, pappa, da va mitt frispark. Heie du ikkje på oss?"  Etter kampen (da blei tap, 3-4 te de andre) va Kasper ganske so molefonken, og meinte at alt va pappa sin feil.. Men litt stolt og glad va han likavel, for han scora da eine målet :) Då va konepone stolt ja :)


Mange syns at engla høyre te i jula. Men eg e ein av dei so syns at engla går an året rundt! Eg har vorte soglad i mangen av dei fine bilda te Sagen, og kunne hatt de overalt. Eg har laga nokre englebilde sjøl og.

Dette bilde heng i gangen.

Dei neste bilda har eg laga sjøl.




Ellers styre eg litt med prosjekt korgstol. Da e snart ferdig, og då kjem da eit innlegg og bilde :)

Ha ein finfin kveld, adle i hop ;)

Klem frå Christine

4 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Scorte mål på sin første fotballkamp, det må jo vere stas!!!:) Ikkje enkelt med pappa som dommer nei, det kan tenkast:)
Eg er heilt enig med deg. Engler høyrer til heile året, og helst overalt. Nydelege bilder du viser!
Gler meg til å sjå korgstolen din:)
Kos deg ikveld!
Klem:)

Randi sa...

Grattis til sønnen din med sin første skikkelige fotballkamp:) Uff, ikke så lett det der, når de som vanligvis pleier å være på mitt lag og å heie på meg, pluselig ikke er på den siden lenger;)

Flotte englebilder:) JA til engler hele året, de er bare så utrolig skjønne.

Gleder meg til å se prosjektet ditt, venter i spenning!

Ha en flott dag! Klem:)

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei ♥

Så flink han da!!! ♥ Jippi MÅL!!! ;)))) hehe..

Ja engler hele året med mej og dej hehe ikke sant vel ♥

Er innom for å ønske dej en herlig onsdag videre ♥

Klem fra Hege ♥

Magdalena sa...

kosleig...!
og engler hele året, jaaaaa...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails