onsdag 7. april 2010

Stillhet og total avslapping

I kveld e da stillhet og avslapping so råde i heimen. Med hanepane vekk reist og ungane i seng, e da tid for konepone si "tid for meg sjøl". Då hjelpe da veldig at Rom 1-2-3 kom i posten i dag! Yahoo!!  So i kveld blir da ingen sying og ingen prosjekt, men rett og slett stillhet og total avslapping :)



MEN viss nokon veit om fine litt gammaldagse knottar, evt tips te kor eg kan få kjøpt, so blir eg kjempe glad :) Ska ha de på den ny gamle skjenken min so først ska malast, og so pussast litt for å få eit litt slitt og gammalt preg. Den e jo litt gammal og då, for da va eit møbel besten og besto hadde på soverommet sitt. So tips mottas med STOR takk :)


Ønske deko alle ein fredelig og fin kveld.
See you soon.
Klem frå Christine :)

6 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Hei:)
Eg er dritdårleg å forklare, men skal prøve;) Du går på tilpass i høgre hjørne øverst på sida di. Så finn du "legg til gadget" på høgre sida. Der velger du bilde. Så er det berre å laste opp bilde frå maskina di eller internet. Og legg til tekst om du ønske det. Etter på berre "dreg" du bildet på plass der du vil ha det. Det kjem automatisk øverst. Berre å spørre viss du ikkje får det til:) Kos deg vidare:)
Klem:)

Bettum Villa sa...

Hei.
Tusen takk for koselig kommentar. Du er jo bare 1 måned "yngere" enn meg her i bloggland så jeg vil nok også kalle meg selv ganske ny også.. hehe. Så morro at du liker bloggen min!! :D Skal sjekke om jeg finner noen nettsider med knotter, så kommer jeg tilbake på bloggen din med linken.

Klem Madelen

Bettum Villa sa...

Sånn.. nå har jeg virkelig prøvd å finne noen nettbutikker med gamle knotter, men jeg føler ikke at jeg fant no særlig. Alle norske butikker har jo bare det samme :/ og de utenlanske sender ikke til Norge. Så du får si ifra hvis du får noen gode linker fra noen andre.

Mens jeg leita for deg så fant jeg mange morsomme knotter som jeg skal skrive et blogg innlegg om nå.. kanskje det er noe stilig for deg der? :P

Ha en fin kveld. Klem Madelen

Vivi sa...

Hei igjen:-) Eg har kjøp "gamle" knottar både på Kremmerhuset og Farmors hus (på Kløverhuset og Gullgruven). Dei har fått inn nokre nye i glas veit eg! God dag til deg frå meg!

Fru Andersen sa...

Hørtes ut som en herlig kveld! Jeg stresset rundt i hele går, i kveld har jeg en sofadate ;-)

Magdalena sa...

så herlig kveld... slik skal eg ha det denne kvelden, aleine hjemme... noe godt i skåla også..
ja interiørblader er så inspirerende, abonnerer på lev landlig her, så kjøper eg andre i ny og ne... det er herlig avslappende og inspirerende!
takk for fin omtale i øverst her, så koseig du kom innom, vettdu!
god helg---ღ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails