torsdag 29. april 2010

Prosjekt korgstol

Tuddelidu..! No e prosjekt korgstol ferdig. Da e både kjekt og koselig å halda på med slike småprosjekt, og når ein samtidig får renska opp i litt rot og skrot, ja då e da jo berre velstand, hihi.. :)



















Ved nedgangen te kjellarstova, har me ein liten plass so lenge har våre te oppbevaring av diverse rot, og te oppbevaring av ei stooor treningsmaskin- ei nesten ubrukt...So no har eg rydda denne plassen.
Før såg det sånn ut:













No ser det sånn ut:



















Min heilt egen plass! Her kan eg sitta å nyta ein kopp te, slappa av og drømma meg vekk med interiør blada mine ;) Detta blir skikkelig bra, YAHOO.. ;)















Denne hylla e kjøpt på eit av mine siste loppemarked, og spraymalt antikk kvit. Har hengt opp litt ting eg syns e fine.














Oppå hylla står favoritt figuren min. Den fekk eg sist morsdag av fugleungane mine. Den er berre sooo fin og spesiell! Koppen har eg kjøpt på gjenbruks butikken. Har ein tilsvarande med Far på.

Hanepane va- selvfølgelig- skeptisk te konepones nye prosjekt, men nok ein gong måtte han innrømma at da blei faktisk bra! Og ken va da so lurte seg te å prøvesitta først...  ;)

Då vil eg ønska deko alle ein fortsatt fin dag! Håpe de snart stikk innom meg att :)

Smil og klem frå Christine

11 kommentarer:

Martilie sa...

Der kommer du til å storkose deg..

Ble riktig så flott! Kos å komme i orden. Jeg har en sånn krok nede som fortsatt er kaos.. men den står på planen :) Tar bare litt tid..

Ha en finfin kveld!

Tove

Fru Andersen sa...

Dette ble jo riktig koselig, kjekt med en slik egen krok;-) Fiiin korgstolen ble!

Hvor fikk du stuet bort alt som sto der da? Hehe, det er alltid problemet her i huset, lagring av alt jeg vil rydde bort!

Torsdagsklem til deg!

Lobeliadamen sa...

Heisann :-)

Vi har kun nettbutikk men vi har mange kunder som henter varer selv her. Da kan du velge leveringsmåte "hente selv" på nettsiden vår.

Ha en flott kveld :-)

W

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Tipper det blir mykje kos i den kroken der ja. Kjempekosleg blei det!:) Har du gjort noko med korgstolen anna enn puter? Har SÅ lyst på ein slik!;)
Kos deg ikveld!
Klem:)

Randi sa...

SÅ KOSELIG DET BLEI!!! Og så så deilig med en egen liten krok, hvor du kan krølle deg sammen i den fine kurvstolen din og bare kose deg:) Ser for meg at jeg kommer til å "rømme" opp på loftet når vi får loftsstuen ferdig, godt å ha sitt eget lille fristed avogtil:)

Ha en flott siste-kveld-før-helg-kveld:)
Klem:)

Christine sa...

Takk for fine kommentara!

Rote som var i kroken har vorte delvis forflytta og litt kasta. Treningsmaskinen er flytta i kjellarstova- som og SKRIK etter å bli rydda shina opp...

Anna enn å sy puter i stolen, so har eg spray malt den. Før bilde ligg på eit tidlegare innlegg.

Klem

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Heia ♥

Så utrolig flott det ble , har sagt det før , men sier det en gang til!! Du er kjempeflink!!! Hehe hanepane liker ikke lysekroner azza?? Not good!!! Hehe...

Nei men smaker er som baken , og det er jo det som er så innmari morro oxså!! ♥ Koser mej her inne i blogglandia med alle dem forskjellig typer interiører og smaker!! :)))

Takk for alltid sprudlende kommentarer fra dej , blir allltis så glad!!! Jeg sitter bare å smiler her hehe :))

Fikk en fryktelig stygg kommentar på innlegget mitt i går kveld , jeg ble helt satt ut og utrolig lei mej!! Fatter ikke att noen får sej til å gjøre slikt!!

Men den skal få stå , jeg sletter den ikke!!

Jeg ønsker dej en herlig fredag snuppa ♥

Go klem fra Hege ♥

Vivi sa...

Eg og vil ha ein sånn krok heilt for meg sjølv:-* Du er veldig flink altså! Min hanepane var heller ikkje megabegeistra for lysekrone- heilt til me fekk det;-) Det er berre slik at ein del ting veit me koneponer best!

God helg:-D

Anette (Hvit Romantikk) sa...

For en nydelig krok du har laget deg, kjempefint ! ♥ Og likte figuren veldig godt,
den gir en herlig følelse. ♥

Tusen takk for gode ord inne hos meg, veldig koselig Christine. ♥

Ønsker deg og dine en superfin helg ! ♥

Klem fra Anette :)

Prinsesse Elin sa...

Takk for kloke ord. Det ble bordplaten på kjøkkenbordet som ble malt og ikke benken. Den vil jeg vente med helt jeg til er 100 % sikker.
Ønsker deg en nydelig dag i den nydelige kroken din. Klem fra Elin:)

Hos Jorunn sa...

Dette ble jo veldig fint Christine! Likte veldig godt stolen og putene. Ser du fikk en fin Willow Tree figur fra fugleungene dine, disse figurene er veldig populære og vi selger MASSE av der jeg jobber. Ha en flott helg. Klem fra Jorunn

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails