søndag 18. april 2010

Søndag og nysnø...

I dag vakna me te nysnø og fuglekvitter. Ikkje akkurat drømme scenarioet no når eg va so innstilt på vår og varmare tide..Men får berre håpa at om eit par daga e da varmara og sole skin :)

I dag tenkte eg at eg skulle visa eit par bilde frå eldstemann sitt rom. De har ikkje fått sett so masse av huset vårt, for eg har vel stortsett vist skatta..men ungane våre e den største skattane me har :)

Der det er hjerterom er det husrom.
Alle soveromsdørenen våre har kvar sitt hjerta.



Rommet er ikkje så stort. Og sidan me ville ha golvplass, droppa me skap. So senge te Kasper er bygd på kjøkkenskap frå IKEA. I haust begynte han på skulen, og då måtte me jo fiksa ein liten leksepult te han. Ka ein kan få plass te på liten plass. Godt tips te andre so måtte slita med plass mangel :)




Kasper er ein fotballgutt, og da vise jo godt på rommet hans. Fotball pute, fotball gardiner, fotball sengetøy, fotballsekk....Og so e han veldig glad i spel, so hylla øve senge begynne å bli ganske full no..

På veggen har han og sjølvlaga kunst.

Ønsker alle ein finfin søndag :)

Klem frå Christine


2 kommentarer:

Randi sa...

Herlig med nysnø i midten av april, ja. Trodde jeg skulle begynne å grine da jeg kikka ut vinduet i morges...

Fint fotballrom til en ordentlig fotballgutt, likte godt patenten med oppbygginga av senga:) Og så koselig med egenproduerte kunstverk på veggen!

Ha en fin helge-slutt-kveld:)

Klem:)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Her snakka vi god utnyttelse av plassen. Tipper han er kjempefornøgd med rommet sitt. Må jo vere ein fotballfan sin draum;)
Snø her og idag, eg gjer så godt eg kan for å fortrenge det;)
Ha ein fin kveld, Christine!
Klem:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails