torsdag 22. april 2010

Bryllupsdag og askefast

I går hadde min kjære hanepane og eg 9 årsbryllupsdag! Tenk det, allerede gift i 9 år! Tida har gått utrulig fort.

 Eg huksar godt det stappfulle lille kapellet på heimstaden min, brudekjolen, buketten, alle dei fine og rørande orda i talane, gjestene, og ikkje minst: BRYLLUPSREISA! Me var i Sorrento, ein kjempe fin liten by sør for Napoli i Italia.

Men, nok om da. I går hadde me bryllupsdag, og me hadde avtalt at me skulle kosa oss. Jadda..da blei ikkje akkurat drøymekvelden..hanepane MÅTTE jobba, for han skulle på viktig møte i Danmark, og konepone va sliten og ville berre legga seg..so bryllupsdagen ska me feira i helga. Men to ting va koselig. Då eg kom heim hadde mamma og pappa fått denne fine buketten levert på døra vår:


Som mange andre damer, elskar eg og blomster.

Ting nummer 2, var denne kjempefine oppsatsen eg fekk av hanepane:

Nokre av mine yndlingsblomster og fargar i skjønn forening.
Konepone va sliten, men glad for å bli huska på :)

Som sagt, so skulle hanepane på møte i Danmark i dag. Men han kom fort heim att frå flyplassen. Tenk å vera askefast i sin eigen heim! Konepone blei jo litt glad for da, for da e ikkje alltid berre berre å vera "aleinemor" te tre små viltre fugleunga so ska leverast og hentast og helst vil flyga kvar sin vei..So konepone syns da va bra at hanepane va askefast i heimen ;)

Ønsker alle saman ei fortryllande god natt!

Klem frå Christine

5 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Ikkje verst når ein er askefast i eigen heim;) Gratulerer så mykje med bryllupsdagen. Nydelege blomster du har fått!:)
Kos deg med Hanepanen din;)
Klem:)

Martilie sa...

Gratulerer med bryllupsdag!
Så koselig med blomster -og å bli husket på..

Askefast er ikke bare negativt :)

Nyt resten av kvelden -og ikke minst morgendagen!


Tove

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Grattis med overstått dag!!!!! Hipp Hurra!!! ☺

Tuuuuusen takk for så hyggelige ord da vennen , så kjekt!!! Kjempekoselig!! Kjempeglad for å ha truffe dej oxså her inne!!! ♥

Ønsker dej en herlig go helg , må kose dej!!! ☺

Go klem fra Hege ♥

Vivi sa...

Gratulera med overstått!!! Håpar helga vert koseleg på alle måtar!!!

Fru Andersen sa...

Så kjekt med bryllupsdag, gratulerer! Det er jo lov å være sliten og trøtt av og til, ekstra kjekt å bli husket på med flotte blomster når man ikke føler seg helt på topp;-)

Har vært på Bohus etter konsollbord, slik som du tipset meg om. Kommer et innlegg om dette for det ble jo selvfølgelig ikke en enkel handlerunde;-)

Håper dere får en fin feiring av bryllupsdagen i helgen!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails