onsdag 28. april 2010

Mitt skip e lasta med bolla..

men mitt kjøkken e lasta med rot og kaos...egentlig blir eg litt sur og irritert av rot på kjøkkenet. Der eg ha da litt ryddig og veta kor ting e. Men i dag MÅTTE fleir ting skje samtidig : Laga middag, laga bolla, hjelpa Kasper med leksene, dekka bordet og selvfølgelig lesa litt blogga. Då må konepone ta på skylappa, og håpa på bedre tide..


Men då leksene va gjort og middagen fortært, sendte eg hanepane og dei to minste fugleungane på butikken. Eldstemann sette seg på rommet i djup konsentrasjon med nintendoen sin. NO skulle konepone få bukt med rot og kaos på kjøkkenet!

Kasper e heilt fortapt uten nintendoen sin...

Men konepone blei fornøyd med å ha fått orden på kjøkkenet sitt att :)


Og mens ungane såg barne- tv og mannen jobba, laga konepone ein god felles bolle kvelds for heile familien. Da blei ein stooor suksè!


No ska eg gjera siste finish på prosjekt korgstol. So i måro kjem endelig innlegget om den. Følg med følg med!  ;)

Ha ein finfin kveld.

Smil og klem frå Chistine

4 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Nam!:) Der overbeviste du meg! Tenkte litt istad på å overraske foreldra mine og min kjære med boller imorgon kveld! Dine såg så gode ut, så no SKAL eg;)
Kos dokke!
Klem:)

Vivi sa...

Å herligheit for nokre store flotte bollar!!! Ser at du har same flisene som eg over kjøkkenbenken. Skulle berre ønska at eg hadde noko anna enn heiltre benkeplata (vert fort tørr og stygg:-/ Kos dykk med bollane!!!!!

Ranveig sa...

Du e jammen meg superflink, christine! :)

Fru Andersen sa...

Ikke mangel på energi hos deg ser jeg;-) Kjenner meg veldig igjen i det du skriver om å bli irritert når det er rot og kaos! Når barna kommer hjem fra skolen ser det ut som en flyulykke inne på kjøkkenet på null komma niks! De skal lage toast, ha drikke, gjøre lekser, tegne, sende meldinger, sjekke facebook og alt på en gang...grr... Men så er det nå veldig stille når de ikke er her og da venter jeg jo bare på at de skal komme;-)
Flotte boller du har laget, tenker det ble stas med bolle-kvelds ja;-)

Ps: flott kjøkken du har!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails