fredag 16. april 2010

O helga helg...

I dag må eg ærleg sei at da va utrulig godt med helg, og so va eg tidlig ferdig på jobb og i dag. Ikkje da at da ikkje e kjekt på jobb, men av og til kan da bli masse med 12 unga på eit plan.. ;)

I dag tenkte eg at eg skulle visa nokre bilde frå yttergangen vår. Eg får litt prestasjonsangst, for de fleste av deko har store og fine hus..men for oss va da luxus å flytta frå ein leillighet på 60 kvadrat (med 3 unga ja), te eit hus på 133. Men men. Me e glade i den heimen me har, og da e vel da so tel :)

Gangen vår e liten, og da å få plass til jakka og sko te 5 persona har vore ei stoor utfordring..men i påsken fekk eg tak i skohylla- den PERFEKTE skohylla. Passa akkurat i kroken, og hadde plass te mange par sko.




I gangen har me sikringsskapet, og da e ikkje alltid so lekkert..derfor må da pyntast opp litt. Denne heng på nøkkelen i døre på skapet.


 




















Har vorte so glad i skilt. Er so mange fine eg kunne tenkt meg å hatt, lett å bytta ut og. Desse står på eit speilskap me har i yttergangen.

På veggen i gangen heng også desse to fine:




















I måro ska eg på loppemarked, og eg håpe på nokre fine skatta. Kanskje ei tallerkenhylla eller konsollbord...

Men NO e da kvalitetstid med hanepane. Me ska sjå film og eta litt sjokolade. Nammenam!!  Ha ein koselig og fin kveld alle saman :)

Klem frå Christine

6 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Eg og er på jakt etter den perfekte skohylla! Men mi må vere 50 cm brei og helst 3 rekker slik som di ;) den er vrien:)Du har jammen fått plass til mykje på liten plass:)
Kos deg med hanepanen din;)
Klem:)

Randi sa...

Ser super ut den skohylla da! Har funnet ut at barn er utrolig plasskrevende... Trodde det var værst mens de var babyer, men senere blir det jo i hauer og lass med sko, støvler, dresser, regntøy, osv. Og at mor er veldig glad i å kjøpe klær og sko, gjør ikke saken bedre akkurat;)

Lykke til på loppis i morgen da, krysser fingrene for at du kommer over noen skatter å ta med hjem:)

Klem, Randi

Lotta sa...

Ah lekkert og superfin blogg:)Ønsker deg en herlig helg:)Klemmer

Fru Andersen sa...

Den skohyllen var super, tre etasjer er godt å ha!

Jeg var engang på et kurs med jobben som handlet om å stresse ned. Foredragsholderen sa at mange lar seg strese i hverdagen bla av rot. Istedenfor å bli sur og irritert når vi kom hjem etter en lang arbeidsdag og snublet over sko, jakker og ryggsekker i gangen skulle vi tenke " her har det kommet inn noen jeg er glad i". Fin tanke, klarte å følge det i en uke;-)

Fredagsklem!

Ruter & Hjerter sa...

Du har en flott blogg! legger meg til som følger! god helg"

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei ♥

Takk for koselig kommentar da ♥ Kor ej gleda mej te å sjå ka du he funne på loppis da!!!! Hihihi...spennande!!

Klart du fe lov å kopiere nr på dørene dine!! ♥ Berre kjekt det vis du det vil og at du likte det ♥

Hehe ja ej likte konsollbordet på Bohus , hihi ja du fe godsnakke me han litt da :))

Såg du ej he lagt ut awarden fra dej da ? ♥ Tusen takk en gang til ♥

Ha en toppers lørdag ♥

Klem fra mej ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails