tirsdag 20. april 2010

Prosjekt bearbeiding- avslutta

For dei so har følgt med på bloggen min, hadde eg eit innlegg for ei stund sidan om å bearbeida hanepane. Eg ville ordna litt i tv stova, men ikkje han.. So etter å ha vist dådyr auge, smilt sjarmerande og brukt god argumentering, har konepone vunne nok ein diskusjon i rede!

So i går var konepone på shoppin- igjen..og heim kom konsollbord, veggskap og diverse småting. Og i ettermiddag har eg ordna litt, og alle de gamle bøkene har fått komt opp av frysen. Eg må sei at eg blei ganske fornøyd med slutt resultatet. De kan sjå sjølv, og legg gjerne att ein kommentar :)


Under bordet har ei stor korg med ulike stoff fått plass.
Om den får oppholdstillatelse er endå uklart.


Mange av bøkene hadde fine mønstrete omslag.
Alle bøkene var frå midten av 1800 tallet.




Den øverste salmeboka her er ein av mine favorittar.




He ein finfin kveld.

Klem frå Christine :)

11 kommentarer:

Randi sa...

Gratulerer med å kommet i havn med bearbeidinga:) Godt jobba!!

Kjempefint blei det. Krysser fingrene for at kurven får oppholdstillatelse:)

Klem

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hårre steikje det!!!!!! Fytti katta sjå på ho da hahaha ikke rart du smiler!!!! Hahaha ♥ Steik ditta va nydelig flott!!! Kor kjekt du tok imot tipset mitt Christine!!

Og tusen takk for gode og smarte tips fra dej , tar med mej alle!!!!!! Helt konge!! ♥

Klem fra Hege ♥ Hiiiiihaaa!!!! SMIL ♥

Fru Andersen sa...

Så flott! Det gjør seg med litt bearbeiding;-)
Det var jo et veldig fint konsollbord da, hvor har du funnet det? Hihi snart har vi vel ganske like hjem alle her i bloggeland, synes jo at folk finner så mye fint og så vil jeg ha det samme!

Den kurven var fin, er likte at den liksom ikke var så "tett". Og fint med blonder rundt bøkene! Lurt!

Dette må jo være en superkoselig tv-stue!

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Godt kjempa Christine! Og for eit flott resultat, tipper Hanepane er pittelitt fornøgd og? Konsollbordet var kjempefint, hylla og! Og bøkene er jo alldeles nydelege med blonder på! Her skal du vere veldig fornøgd med deg sjølv;)
Ha ein fin kveld :)
Klem:)

Lykkehjemmet sa...

Så flott det ble da!! Ja da kan hanepane bare smile og se at mor har som regel rett!! Slik er det her i huset!!
Klemmer fra mona

Bettum Villa sa...

ÅH, for noen herlige bøker. Synes det ble kjempe fint hos deg. Ha en god kveld.

Klem Madelen

Martilie sa...

Flott! Flott! Flott!
Du har virkelig sansen og lager de nydeligste interiør :)

Sikker på at også mannen er fornøyd nå..

Natta og med ønsker om en finfin onsdag!

Tove

salige lavendel sa...

Så lekkert!Er så flott med gamle bøker som pynt.

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei snuppis ☺

Takk for titten og kommentaren ♥ Ja du er jo så flink...!!!! Må jo få se bilder da vel hehehe...??

Ønsker dej en herlig dag ♥ Jeg skal male hagehus selv om jeg er syk ;o/

Går vel over tralala...

Klem og Hopp og sprett fra mej ☺☺☺

Ranveig sa...

Ååå, så fint da blei!!! No kan den oransje stolen berre ha da so godt... ;) Glede oss te å komma og sjå da på ordentlig!! Må ikkje bli so lenge te da. Me har faktisk kjøpt ein liten dåpsdagsgave te Kasper (eller kanskje det må bli te dei alle på deling..), så den må me få avlevert ein gong. Kom kjartan seg avgårde i dag, forresten, eller blei flesland stengt? Snakkes! :)

Christine sa...

..dåpsgave..va ikkje da i seinaste laget..? ;)

Me vente i spenning!!

Han kom seg ikkje avgårde nei, og da e jo eg litt glad for.. :)

Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails