torsdag 15. april 2010

Ny tapetsert vegg

Då har eg endeleg somla meg til å ta bilde av den ny tapetserte veggen min i gangen. Eg blei veldig fornøyd, og det blei akkurat slik eg hadde tenkt meg da:) No er det ikkje ferdig stylet og ordna, og da mangle litt lister, men då får eg heller legga ut bilde seinare og : )

Skjenken det ser har besten laga. Den skal malast og få nye knotta. Over den kjem eit lite veggskap eg har mala.






Bildet har eg laga sjølv.
Håpe de syns da blei fint, sjøl om bildna ikkje va so veldig bra..

Klem frå Christine
   

6 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Eg syns det blir veldig fint!! Tapeten var kul!:) Og skjenken bestefaren din har laga var veldig fin og!!:) Du er flink!!:)Liker kjempegodt slike nostalgiske bilder som du har laga der:)
Og tuuuuseeen takk for Award! Er utruleg kjekt å bli tenkt på!:) Betyr mykje for meg!
Ha ein fin-fin kveld!
Klem:)

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Nydelig tapet, sånn ønsker jeg meg også ! ;)

Syntes bilde ditt er veldig fint jeg ! ♥

Ønsker deg en strålenede kveld ! ♥

Klem igjen :)

Martilie sa...

Kjempelekkert Christine!

Koselig bilde og nydelig samling av søte ting..


Ha en finfin kveld!

Tove

Min stil sa...

Heisan du. Så lekker tapet du har fått, og bildet var knallfint. Du er virkelig flink!
:) Susanne

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei vennen ♥

Syns alt var fint ej ♥ Sjenken var nydelig og så innmari kjekt når "bestefar" har laga den!!! Gull verdt spør du mej ♥ Bildet var NYDELIg!!! Elska kors ♥ Flott med tapet og ej trur det blir rent lekkert når du blir helt ferdig som du skriv :))

Så kjekt du likte gulvet da!!! Ja klart du må konsollbord jakt hehe...Lykke til ♥

Du skriv SÅ fint her nedom i bloggen din om oss som du sende Awarden vidare til!!! Ble helt rørt jeg ☺ Men kjempekjekt å lese att du blir inspirert og glad av å besøke bloggen ♥ Utrolig snilt og flott skreve av dej Christine ♥ Skal no hvertfall si dej att er det noe jeg blir GLAD av så er det å se BILDET av dej!!! Jeg la til merke dej med en gang på grunn av det utrolig herlige smilet ditt!!! Hver gang jeg ser det bildet sitter jeg bare og smiler helt automatisk ♥

Jeg er en skikkelig gladjente selv..og elsker å le og jeg ler veldig lett!! En herlig egenskap syns jo jeg selv da hihi..

Gratulerer med Awarden!!! Vel fortjent!! Og tuuuusen takk for du ville dele den med mej!!! Jeg skal se når jeg får tid til å lage til..har flere Awarder som skal ut ♥

Jeg ønsker dej en herlig helg du gode ♥

Klem og hopp og sprett fra mej ♥

Fru Andersen sa...

Hei!

Så kjekt å få se gangen din nå etter tapetseringen! Det ble en flott gang, fantastisk fin tapet! Det var så fint mønster på den, og likevel virket den rolig. Virkelig misunnelig på den lyse fine gangen ja...

Kjekt med historie bak møblene, det gir ekstra verdi til dem synes jeg!

God fredag;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails