mandag 12. april 2010

Prosjekt bearbeiding

Sidan påske har eg hatt ein tanke og ide so har jobba og jaobba inni hodet mitt. For i tv-stova har me ein kjedelig vegg so berre skrik etter å bli "kledd" og style. Eg vil ha eit lit skrivebord/konsollbord, med hylle over. På bordet skal det stå ei gammal skrivemaskin, gammal telefon, litt gamle bøker og småting. Over skjenken vil eg henga litt gamle bilde i svartkvitt. MEN, og da e eit stort men...hanepane e ikkje heilt med på den tanken..Han vil ha den orange stolen sin so blei kjøpt for eitt år sidan når me hadde ein orange-retro periode. Og bilde so e masse produsert på IKEA har vel sett bedre daga...so no begynner prosjekt bearbeiding! Eg må rett og slett teikna og forklara, og ikkje godta eit nei for eit nei! Konepone gjer seg ikkje so lett!


Ka syns de? Detta, eller mine fine ide...?

Klem frå prosjektledaren ;)


7 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Din ide lika eg best!;) Har ikkje han skjønnt det at interiør..der er dama sjef!;)
Lykke til!:)
Klem:)

fryd&forandring sa...

Velkommen til blogglandia!
Jeg stemmer for din ide!! Det er vel vi damer som har mest av slike interiør-gener, eller!? Lykke til med prosjekt bearbeiding og takk for hyggelig hilsen hos meg!

Martilie sa...

Enig med deg!! Tror nok du må bearbeide -i trygg forvissing om at han også blir enig med deg når det hele er ferdig og ferdig style'et :)

Lykke til -her må kvinnelist til :)

Tove

Monica sa...

Hei på deg :)
Bearbeiding er ofte halve jobben. Lykke til med prosjektet ditt :)

Fru Andersen sa...

Hehe, kjenner meg godt igjen! Vi har et svart-hvitt bilde av New York som jeg ikke liker så godt lenger og har lyst å male over, men plutselig er det bildet veldig viktig for mannen. Men kvinnelist er undervurdert, du får det nok som du vil tilslutt ;-)

Ideen din synes jeg var fin, koselig med slike små utstillinger!

Bustenellik sa...

Hei, så ikke kommentaren din før nå, jeg :-) Koselig med følger :-) Hyggelig å titte innom deg. Siden det er så sent blir det bare en snarvisitt, men titter plutselig innom igjen :-)

Fru Andersen sa...

Hei igjen!
Jeg har en award til deg inne hos meg;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails