mandag 5. april 2010

Prosjekt gang

I dag avslutta eg prosjekt stol og overskap, so då må nye prosjekt settast i gang. No e da gangen sin tur. So no i kveld har eg reve tapet til den store gullmedaljen, tatt ner lister og sparkla der det trengtes. So i mårokveld må konepone få hjelp av hanepane te å legga tapeten.





   

Før hadde gangen seks speilfliser. Men konepone har aldri likt de...konepone lurte på ka so va bak flisene, so lure konpone reiv ner ei speilflis, lure konepone knuste speilflisa..huff so leit...not!!  So no kan konepone tapetsera gangen, innreda med tre nye gamle møbel skatta og kosa seg med prosjektet. Konepone er glad, og då blir hanepane glad, og då blir dei tre fugleungane våre glade og :)

Men no ska eg bysselalla, for i måro ska eg på jobb i barnehagen min, te 12 smårollinga so sikkert fremdeles har sukkersjokk og treng ut å springa :)

Ha ei knall god natt alle sammen :)

Klem frå Christine

3 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Steik kor flink du er!! og skjitt at speila knuste!!;)hihi ;) No MÅ eg ta å få gjort noko og her heime!! ha ei god natt, og ei fin ny veke:)
Klem:)

Fru Andersen sa...

Sprekt å holde på med slik oppussing i kveldingen! Hos meg har det på kveldstid en tedens til å bli litt sånn "nja trenger jo ikke sparkle, det er jo ikke så mange spikerhull her og malingen dekker jo de som er" så ser jeg dagen etter at malingen ikke dekket hullene likevel....

Ha en fin dag på jobben! Lillemor og jeg skal kose oss og ta en tur ut i vinden ;-)

Ranveig sa...

då får du da som du vil, altså! :) da blir sikkert kjempefint, me gler oss te å sjå! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails