mandag 19. april 2010

Gaveleik- pay it forward




"Ta den leik og la den vandre, frå den eine til den andre...."
For nokre veker sidan blei eg med på ein gaveleik, eller det som mange kallar Pay it forward, på Villa Klaraberg si sida. Og i dag låg da ei fin pakka i postkassen min. Da va ei pakka heilt etter min smak! Eit kjempe fint hjerta fylt med lavendel, ein hjarte knagg, eit skilt te kjøkkenet og to fine "kort".
1000 1000 takk Villa Klaraberg :) Dette er ein blogg eg er innom kvar dag. Den er so fin og inspirerande! Ta ein kikk du og :)


No e da min tur te å senda leiken vidare. Les dette før du blir med:
Dei tre første so skriv ein kommentar te dette innlegget, får i løpet av mai ei lita gave frå meg. Når gaven e mottatt, må de visa eit bilde av den på bloggen deka, med ein link tilbake til min blogg. Deretter e da deka tur te å senda leiken vidare te 3 nye.

No ventar eg i spenning på kven so "melde" seg på :)

Ha ein finfin kveld :)

Klem frå Christine


1 kommentar:

Magdalena sa...

bliiiiir meeeed....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails