søndag 11. april 2010

Søndagskaos og søndagskos

I dag vakna eg te fuglesang og rå barnelatter, og tenkte at dette kan ikkje vera heilt bra..so konepone sparka hanepane ut av senge, og ikkje lenge etterpå kom det eit høgt "OI!" Frå hanepane..det var perler, biler og dinosaurer og lego i skjønn forening i heile stova..ungane måtte fint rydde opp, mens konepone kunne nyta ei stille og fuglekvitrande stund til i senga.


To fornøyde fugleunga i leik på terrassen.


Solstrålen til mamma.

I natt blei endeleg tapetseringa i gangen ferdig! Yahoo!! Eg blei so fornøyd. Blei akkurat sånn eg trudde og ville. Og ingenting e bedre enn da :) No manglar listene og styling, so da ska eg kosa meg med i kveld- for da e for fint ute til å gjera de i dag :)

Loppemarkedet eg va på i går va ikkje so veldig innbringande. Da va stortsett kaos so regjerte..men eit par småting blei da no. Og eg har lært av Bjørg i Huset ved fjorden, at da mesta kan spray malast. So da prøvde eg meg på i går. Sånn blei resultatet:

 

No vente malingspann og to brune døre på meg ute. Dei har stått i snart tre år og skreket etter å bli malt. No har eg endelig fått ånden og motivasjonen øve meg :)

Ha ein solfylt dag:)

Klem frå Christine

5 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Ja, det er berre å spraye! Det blir så fint atte, og enkelt ikkje sant?:) Korga di vart kjempesøt!! Vegglysestaken såg veldig lik ut på min! Morsomt!:) Den vart kjempefin i kvitt!!:)
I dag får eg mange prosjekt i hus! Lure på om eg har litt for mykje i sving no..jaja;)
Skjønne unger du har!
Ha ein strålande dag! Kos deg med måling, styling og sooool!!:)
Klem:)

Fru Andersen sa...

Heisann!
Kjempeskjønn den kurven, litt annerledes med den sløyfen. Er en tilhenger av sprying jeg også, husker at mamma sprayet alt mulig da vi var små. Til og med finskoene våre!

Gleder meg til å se gangen din!

MartinEmilie sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Martilie sa...

Hei hei og tusen takk for kjempekoselig hilsen og tips ang. stolene mine! Blir nok loppemarked på meg utover våren. Gleder meg -har hatt flere års opphold..

Likte bloggen din kjempegodt og har lagt meg inn som følger :) Du skriver så godt og jeg kjenner meg igjen.. Mange planer og prosjekter, men knapt med tid. Men jeg tror bloggingen vi hjelpe! Er så mange gode ideer og inspirasjon.

Gleder meg til nye innlegg fra deg :)

God søndagskveld!

Tove

Camilla sa...

Hei.

Takk for hyggelig kommentar inne hos meg!
Kjempe fine de ble med hvit spray, jeg har også dilla på spraying, mye som har blitt sprayet de siste mnd. Også så enkelt, det gamle blir som nytt ;)

Klem C.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails