tirsdag 6. april 2010

Stille og rolig kveld

Blir desverre ingen tapet opphenging i dag..sidan hanepane reise ein del i jobben sin, so må nok gangen stå uferdig te torsdag..Litt trist, men godt å få slappa litt av og vaska kle og. MEN eg kan legga ut bilde av den ny-gamle stolen min! Den va knall raud før eg pussa og malte han nokre strøk. Blei ikkje so aller verst- syns eg sjøl iallefall.. har hengt eit hekla teppe eg arva etter bestemor på han. Den ska få plass i gangen når eg har tapetsert.





So de sikkert har fått med deko, blei da litt shopping på meg i påsken..blant anna dette fine speil fatet. Figuren fekk eg te morsdag av de tre fugleungane min, og smykkeskrinet har vore bestemor sitt. Eg fekk da ein gong eg va liten og va på overnattingsbesøk hjå ho. Har alltid syns da e so fint. Oppi ligg eit gammalt armbånd ho fekk når ho kofirmerte seg. Dette stillebenet ska få plass på den ny-gamle skjenken min i den ny tapetserte gangen.



No ska eg henga opp litt kle, før eg set meg i godstolen og les eit av mange flotte blad, nemmelig:



Ha ein fortsatt fin kveld alle sammen :)

Klem frå Christine
   

3 kommentarer:

Vivi sa...

Så fin stolen blei! Eg gler meg til å sjå tapeten din;.) Ha ein fin kveld!

Fru Andersen sa...

Stolen ble kjempefin, så flott fasong den hadde på armlenene/ryggen!

Elsker ting med en historie bak, så det smykkeskrinet med armbåndet i sjarmerte meg ;-)

Lykkehjemmet sa...

Stolen din ble kjempe flott!! Likte fasongen veldig flott og fargen var veldig passende!!
Kannen du har litt lengre ned her var veldig flott!!
Fant deg via en kommentar,legger meg til i følger listen min jeg:) Trivdes godt her inne så jeg kommer snart igjen.
Velkommen inn til meg også om du har tid:)
Klem Mona

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails