søndag 18. april 2010

Stillhet og levande lys

Set med spisebordet og har ei stille bloggestund. Ungane e lagt, og huset e heilt stille. Okei då, ikkje heilt stille..hanepane set å ser på fotballkamp. Eg ska snart joina han. Eg e vel kanskje ei av dei jentene so faktiske må ha meg seg ein dose fotball! Men måtte berre innom her ein tur først :)

Etter loppemarkedet i går, var eg innom Farmorshus i gullgruven. Der hadde de 50% på ein del varer! Yahoo! So detta brettet, hyssingen og dei to telysestakene i netting fekk bli med heim. Fant meg også ein kjempe søt kjole i dus corall farge m svarte prikker. Perfekt til vår og sommar :)


Ønskjer alle ein fortsatt fin kveld, og ei god natt :)

Klem frå Christine

4 kommentarer:

Martilie sa...

Så kosleige ting!

Nyt fortballkamp og rolig søndagskveld..
Jeg er på jobb og tar unna litt, men skal strax hjem og nye roen jeg også :)

Gog kveld og natt til deg også!


Tove

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Er det det som er Farmors Hus? Då har eg og vore der. Kjøpte ein B og ein R der ifjor!:) Fine ting du har kjøpt deg. Ekstra kjekt når det er salg!:)
Kos deg med fotball. Det skal ikkje eg;)
Klem:)

Randi sa...

Koselige ting du har kjøpt:) Er jo så gøy med salg!

Ha en flott, ny uke:)

Randi:)

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei!!

Hahaha ler ja det gjer du vel ♥ Håper lille victoria trekker ut dej da ☺

Gleder mej jeg oxså...pakkene ligger spenna klar til å sendes i posten ♥

Lykke til ♥

Ja ej he 4 Madonna i hus..I LIKE ♥

Klem fra mej ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails