fredag 23. april 2010

Fredagskveld

Då var helga her nok ein gong, og det er i grunn like godt kvar gong. I kveld ska hanepane og konepone berre kosa seg og slappa av. Me ska faktisk innta sofaen i tv stova og sjå film. Og når ein e på "kino", høyrer det jo alltid med noko godt ;) Hanepane har kjøpt smågodt og eple cider te konepone, for da e noko av da besta eg kan få!

So med "sprudlevatn" i glaset og snopet klart i hjarteskåla, ønskjer eg deko alle ein fin og sprudlande fredagskveld ;) 

Avsluttar med eit bilde av blomsterbuketten me fekk for to dagar sidan. Syns den e so fin no når den har sprunge ut i blomst.

 

Klem frå konepone

2 kommentarer:

Min stil sa...

Flotte blomster, og de godisene så jo bare utrolig fristende ut.
Ha ei fin fin helg.
:) Susanne

Fru Andersen sa...

Ah, herlig, ser akkurat ut som dere gjør det samme som oss, likt smågodt også, haha morsomt! Men altså her er det kun Pepsi max som gjelder;-)

Kjekt du likte konsollbordet, håper bare at jeg får det fint til slik at jeg ikke angrer og må ta turen på Bohus etter det andre bordet likevel...

Nå må jeg inn forran tven igjen og ta meg en slik rosa snope-pute!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails