fredag 9. april 2010

Helg og loppemarked

Då e da endelig helg att. Denne helge trur eg eg må på loppemarked. E so spennande å gå på jakt. Har jo fått litt tips her i bloggeverden og, so kreativiteten blomstre- sjøl om ikkje alt får komma ut pga for lite tid..tenk om døgnet hadde 30 timar..sukk.. :) Vil visa eit av mine siste brukt funn. Syns de va so fine.


Ungane syns fremdeles da e litt løye at mamma har blomstra i mugga, men da e jo so fint. Bilde har eg laga sjøl.

Må visa fram ein av dei fine boksane mine og. Denne kjøpte eg på eit loppemarked i Tyskland. Den har fått plass på kjøkkenbenken.


Ønsker deko ei strålande helg :)

Klem frå Christine

7 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Det er så kjekt med loppemarked!!:) Eg skal på ein stor bruktbutikk på torsdag. Gleder meg som ein liten unge! Eg syns det var kjempefint med blomster i den fine muggen!:)
Ha ei flotte helg:)
Klem:)

salige lavendel sa...

Så nydelig den boksen var!Takk for titten og ha en fin helg =)

Monica sa...

Hei på deg :)
Tusen takk for koelig hilsen hos meg. Og jammen santen er verden liten... Så kjekt med en blogger i nabolaget.
Ønsker deg en riktig god helg, og lykke til på loppis.

Randi sa...

Ja, tenk om døgnet hadde 30 timer... Det hadde vært noe det:) Tar meg ofte i å tenke at tid er den mest begrensa ressursen. Så ja, jeg stemmer for en omlegging av tidregningen, sånn at døgnet får 30 timer.

Lykke til på loppis, blir spennende å se hvilke skatter du kommer over!
Ha en fin helg.
Randi:)

Fru Fryd sa...

Så fine skatter du viser fram. Venter spent på om du fant flere på Loppis!! God jakt;0)

Fru Andersen sa...

Heisann!

Kjempeskjønn liten boks! Lykke til på skattejakt i dag da, håper du har hellet med deg ;-)

God lørdag!

Siv sa...

Velkommen som følger hos meg ♥
Hyggelige ord fra deg .)

Du har å en flott blogg ♥

Moro å gå på skattejakt, hi hi...
Blir nok en tur i morgen her :)

Ha en nydelig søndag ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails