søndag 25. april 2010

Heimalaga

Eg syns da e so kjekt med heimalaga ting, ting som eg er fornøyd med og som eg har laga sjøl. Dette innlegget er om to slike ting.

Etter loppemarkedet i går var eg på stoff og stil å kjøpte litt stoff. dette skulle eg prøva å produsera ein fleecekjole av. Eg klipte etter ein hadde i skapet. Sydde i vei og koste meg. Syns da gjekk rimelig bra, sjøl om hetta blei sydd på tre gonger..men, alle gode ting er tre ;) Kjolen set innte i overkroppen og svinger litt utfrå livet og ner. Den satt som eit skudd! Og hanepane blei reint imponert over konepona si. So i dag har eg "sprada" rundt i den nye kreasjonen, og takka fint for positive og fine kommentara :) 




 
 
Dagens heimalaga, er dekorerte lys. Har sett so mange som har dekorert kubbelys med servietter. Det er so fint. So i kveld har eg og prøvd meg på det. Var kjempe lett jo! Og blei ikkje so verst, om eg ska sei da sjøl :)



Dei har fått plass på bordet i sofakroken vår. Trur eg må laga fleire sånne. Fine å gje i gave og. Tenner levande lys heile året eg, og då e da godt IKEA har billige kubbe,- og te- lys :)

Ønsker deko ei alle ei finfin veka, og god natt. Sjøl har eg fri i måro, og har planar om å vera litt kreativ framfor symaskina :)

Klem frå Christine

3 kommentarer:

Fru Andersen sa...

Så flott en kjole, dyktig du er! Stilig med det hjertet på og hetten i samme farge.

Jeg skal sjekke kontoen min, men utsetter det litt...litt småredd...

Ha en fin fri-mandag;-)

Martilie sa...

Så kjempeflink du er :) Nydelig kjole!!

Lysene er også vakre, jeg har ikke prøvd selv, men det er på planen. Tenk så stor forvandling :)

Ha en flott dag!

Tove

Magdalena sa...

så flink du er med symaskinen!! så du var på loppis du også?? et par skile former skal du få, siden det er deg... men skal ha dei til noko spesielt...
var forresten mange slike på smørås.
fine lys hos deg, søtt med dekoupage på lys, hvordan er det å brenne lysa med serviett på?? det gjør gjerne ikke noe..?
ha det fint i regnværet, skikkelig -lego- bygge -vær!
magny

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails