lørdag 24. april 2010

Lørdag og loppemarked

Tidlig lørdagsmorgon bestemte konepone seg for å dra på loppemarked. Hanepane sa ikkje nei, og med tre fugleunga på slep la de i vei. Frukost i bilen (knekkebrød e ikkje anbefalt i bil..) og nokre regndråpa frå himmelen.

Glade og fornøyde kom me 10minutt før de skulle opna, berre for å sjå at da allerede var fullt av folk. Konepone langa ut, men e vist ikkje heilt komen inn i detta med loppemarked endå..for den eine godbiten etter den andre blei so og sei røska utav hendene..lettare oppgitt fortsette konepone jakta. Og jammen blei da ikkje napp! Ein gammal koffert og kurvstol. Konepone trudde ikkje hanepane skulle godkjenna kjøpa, men jammen sa han berre "gjer so du vil." Hmmm tenkte konepone, og slo te! Ungane va fornøyd, bortsett frå at de va litt kalde, dei hadde fått godt utbytte i leikeavdelingen.

Kofferten fekk eg pruta ner 100 kroner, og var godt fornøyd med da. Då eg kom heim, viste da seg at han va stappfull av julepynt! Stjerner, staker, lys, engler og diverse.

 
Då alle var fornøyd sette me oss i bilen for å kjøra heim. Men hanepane fekk ein ide! Ein veldig god ide. Sidan me va no på farten, og da va eit loppemarked te like i nærheten, skulle me ikkje berre nett ha stukke nasen innom og sett litt..? Konepone lurer på om hanepane er småsjuk, men seier ikkje nei takk te loppemarked!

Konepone får med seg norgesglass, eit bilde; eit lite syskrin. Slalom ski og litt småtteri te ungane får også plass i ein pose. So med bollar og brus i magen ber da heimøve. Konepone lurer seg te å spørja om da greit at me stoppar på stoff og stil på heimveien, og jammen sei hanepane at "da går sjølvsagt fint."  ....no lurer virkelig konepone..men fornøyd og glad handlar ho inn stoff og so ber da heim :)

 


Dette bilde berre måtte eg ha med heim. Ingenting å sei for den 10`eren :)

Ka so skjer med koffert og stol kjem i eit seinare innlegg, for eg har eit heilt spesielt prosjekt for kvar av dei.

Håpe de andre har hatt ein finfin dag og, både med og uten loppis :)

Klem frå Konepone

8 kommentarer:

Vivi sa...

Gratulera kjempemasse med dagens fangst!!! Og så kjekt at hanepane veit kva som skal til for å om mogleg gjera dagen enda betre?! God laurdagskveld:-)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

For ein snill mann!!:) Og du: eg vart grøn i fjeste av misunnelse når eg såg korgstolen din. Eg har sett etter ein sånn leeengeee!!:) Du er HELDIG!:) Gleder meg til å sjå kva du skal gjere med dei:)
Ha ein fortsatt fin kveld:)
Klem:)

Randi sa...

Imponerende å høre om Hanepane:) Og så mye fint du kom over idag da. Hmmm, mulig vi har surra forbi hverandre på loppis idag;)

Klem:)

Jijji sa...

Takk for hilsen på bloggen min. Er i tenkeboksen når det gjelder trapp. Håper vi kommer på noe lurt...
Gøy med loppemarked -særlig når man finner noen skatter. Gleder meg til å se hva du skal gjøre med stolen og kofferten.
Legger meg til som følger, jeg:)

Klem fra Jijji

Anonym sa...

Eg er heilt imponert over alle dei fine tinga du finn ,og korleis du set dei fram, Du e blitt kjempeflink. Mor er stolt av deg..

Christine sa...

Takk for da :)

Fru Andersen sa...

Alle de flotte tingene du har fått tak i! Likte alt kjempegodt, men synes det var spesielt morsomt med kofferten med innhold;-)

Jeg kom altfor sent i gang, burde tatt frokosten i bilen slik som dere, hihi!

Kjekt at alle guttene i huset ble med da, jeg fikk bare med meg eldstejenten;-)

Kosesøndag til dere!

Hos Jorunn sa...

Her var det mye fint, så gøy at du fant så fine ting. Jeg hadde litt flaks selv i helgen:)Fortsatt fin søndag Christine!
Klem fra Jorunn

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails